[ LUGOS ] HD zmeda

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Pon Dec 14 11:54:58 CET 1998

Matej Mihelic wrote:

>Podobne probleme z Fujitsu diskom (2Gb) imam tudi jaz. Najlepše
>pri tem je, da npr. fdisk na tem disku popolnoma fenta particijsko
>tabelo. Branje z diska deluje, pisanje naj pa dostikrat unici podatke.
>Kernel ali BIOS parametri niso igrali nobene vloge.
>Glede na moje izkusnje bi sumil dve moznosti: a) Fuji duski so "fuj,
>fuj" za linux 2.0.3x (z 2.1.xx nimam izkusenj); b) ali imaš tudi ti
>CDROM na istem IDE kanalu?

Jaz pa imam probleme s Seagate (6,5GB) diskom + Linux. Plato imam 430TX
(uporabljam vgrajena EIDE vmesnika).
Ce poskusim z Linuxom (2.0.36) kakorkoli pisati na ta disk, mu unici
del (ali celo) datotecno tabelo (ki obstaja), nakopirani podatki pa so
neuporabni.
Prav tako ze ob bootu pri preverjanju IDE enot namece ven neke errorje,
ko naleti na ta disk. V Win$NT mi dela brez problema, spodobno hitro
in ze nekaj casa. Zgleda, da je napaka/pomanjklivost v Linux jedru.
Z 2.1.x se nisem poskusil.

lp,
Iztok Heric <Iztok na creativ.si>
Heavy`@EFnet, ICQ# 22786435