[ LUGOS ] 100Mb-ehthernet

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Dec 8 14:13:13 CET 1998

Howdy!

On Tue, 8 Dec 1998, Tomaz Izanc wrote:

> Ima kdo izksnje z 100 Mbit ethernet karticami ? Zanima me katere kartice "poleg
> 3com" delujejo pod linuxom in to v kernelu 2.0.yx po moznosti brez modulov.

Jaz imam zelo dobre izkusnje z nekaterimi karticami, ki temeljijo na
Digital Tulip cipih (DS21140, DS21142). Delujejo dobro z modulariziranimi
ali ne-modulariziranimi driverji. Dobro pa je, ce ima kartica MII
interface, v tem primeru je avtokonfiguracija (10/100, HD/FD) hitrejsa.
Obstajajo namrec tudi take kartice, ki nimajo MII interfaca (recimo
nekatere razlicice Digitalove DE500).

Driverja sta celo dva (Beckerjev tulip.c in de4x5.c). Sam uporabljam
tulip.c, navadno pa uporabljam najnovejsi dirver, ki se ga dobi na
ftp://csdis.gsfc.nasa.gov/pub/linux/drivers/tulip.c
Kartice so zelo hitre, s kaksnim ftp-jem je hitrost skoraj 'wire speed'.
Aja, v glavnem jih uprabljam na Alpha sistemih.

Peace!
  Mkx