[ LUGOS ] ldd (was: scape)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sre Dec 23 08:04:26 CET 1998

On Wed, 23 Dec 1998, Stojan Rancic wrote:

> Saj ne da bi bil zloben ampak ali fajl viewer sploh obstaja v tem
> direktoriju ;) ?

:) je ze ok, tudi jaz sem veckrat pogledal iz vseh mogocih zornih kotov :)
ja, definitivno obstaja. in enaki simptomi so, ko na drugi masini (prav
tako slackware in libc, le da malo starejsa verzija - moja pa je 5.4.4)
naredim ldd recimo na vsem, kar pride kot binary paket za mysql 3.22
(razen za server sam, ki je pac staticno linkan).

wtf?

Dodatne informacije o seznamu Starilist