[ LUGOS ] iz WIN v LINUX...

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Čet Dec 31 23:04:16 CET 1998

On Fri, 01 Jan 1999, you wrote:
>At 11:29 31/12/98 MET, you wrote:

>A tako to gre. Ves sem mislu preden dobim novi PC, da kaj sposkusim sto 386
>ki je ze zdavnaj amortizirana.
>Za moje potrebe pa je se uporabno (text, bazo, e-mail, kaksno igrico (tetris)).
Hehe ...
ce se ne motim, bi morala tex in vi (ali pa v mojem primeru jed) lepo teci
na 386 s 4M RAMa. Isto velja za pine

To pomeni, da lahko tudi pod Linuxom igras tetris, gledas mail, igras tetris,
zraven pa (obenem - mutitasking !) pa pises tekste, ki na koncu izpadejo tako
zelo lepo, da nekateri matematiki svojih knjig sploh nocejo pisati drugace.

 Pa se dokumenti ti bodo zasedli manjsi kos diska.

Glede baze pa nimam pojma.
>Sanel --
Gasper Fele-Zorz, irritation central.

Dodatne informacije o seznamu Starilist