[ LUGOS ] problemi

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Dec 29 12:58:15 CET 1998

On Tue, 29 Dec 1998, Luka Romih wrote:

> Hi!
>
> Upam, da ne lajam v temo...
>
> Se vedno me zanima, kako je z network printerji pod Linuxom oz. podporo za
> njih. (Xante 8200 in Apple LaserPro 630).
> To je glavni problem, da bi se losal win NT serverja in presaltal na
> Linuxa...

Ja, upam da ti bo kdo odgovoril, ki se je s tem ze ubada... Jaz ti lahko
dam samo par hintov:

Samba zna printat tako kot ti hoces, da win clienti printajo na microsoft
networking server, kjer imas printerje. Ce potrebujes dokumentacijo,
jo dobis na http://samba.anu.edu.au/samba/, vse je lepo razlozeno, link
je od starejse verzije, mogoce je outdated.

				Jure

P.S. Samba v bistvu nima veze s printanjem in driverji za printerje,
samo poslje job na lokalni printer.

Dodatne informacije o seznamu Starilist