[ LUGOS ] Wu-FTPd in remote install

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Dec 23 07:44:31 CET 1998

Howdy!

On Wed, 23 Dec 1998, Rok Papez wrote:

> Iz dezja pod kap.. Ne "holy war", raje obtozimo "prvotneg pisca" da
> nima
> pojma kaj je pocenjal :). Ti sment.. :)) hvala za roze :))).
> No sedaj mi pa opisi "pravilen nacin" namestitve ftpd-ja.

Ce se spravis instalirat RH kolikor toliko temeljito in gres po spisku
paketov, ti ponudi paket za FTP in paket za Anonymous FTP. V tem drugem so
zapakirani /home/ftp (anon ftp root) in potrebni poddirektoriji. Lahko ga
pa instaliras postfestum. Na moji masini je to paket
anonftp-2.6-1.alpha.rpm (za RH 5.2), instaliras ga pa enostavno:
rpm -i anonftp-2.6-1.alpha.rpm
Stvar preizkuseno dela. Seveda, ce se potem hoces pozabavati s
konfiguracijo (omejitev maksimalnega stevila anon userjev in podobno),
potem si moras sam pomagati.

Sicer pa je 'pravilnih nacinov' namestitve ftpd-jev toliko, kolikor je FTP
adminov. Zgoraj opisani je 'genericni' za RH.

Ce se lotis stvari iz sourcev, potem moras pac paziti na vse, kar ti
prinese 'chroot <ftproot>'. Torej vsi binaryi in libi na voljo pod anon
ftp rootom. Jaz osebno bi se odlocil za dinamicno linkane programe, pa
knjiznice na pravo mesto, pa tako naprej. Moj osebni podvig na tem
podrocju je 'rescue floppy' za Slack 3.2 z dinamicno linkanimi programi.

Peace!
  Mkx