[ LUGOS ] HD zmeda

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Dec 14 10:42:23 CET 1998

Živijo!

Spet imam en problem:

V mašini (K6/200, Award BIOS) imam trdi disk Fujitsu 3.2GB.
Linux mi ga ne prepozna kot LBA in najde okoli 6000 cilindrov,
kar me ne navdušuje prav pretirano. Poleg swap-a hočem namreč imeti
eno samo particijo, ki mora biti bootable po dolgem in počez.

Ta disk je master na drugem IDE portu, na prvem je WD 1.2 GB, ki
deluje ok (LBA). Fujitsu bo v končni fazi edini disk v mašini.

Nastavitve v BIOSu na Fujitsuja sploh ne vplivajo. Lahko ga nastavim
na "none", pa bo še vedno ista štorija.

Če na Fujitsuju z dosovim fdiskom naredim kako paritcijo, mi potem
pri bootu sicer še vedno izpiše ne-LBA parametre, potem pa pri izpisu
particij napiše nekaj takega:

hdc: [PTBL][128/63/nekaj]hdc1....   (zelo približno)

V glavnem, disk začne obravnavati kot LBA, kar je nekako prav.

Zanima me, zakaj jedro sistema en disk obravnava v LBA načinu, drugega
pa ne? Najbrž lahko s kernel-parametri to popravim, vendar sem siten
in bi rad vedel, zakaj mi do zdaj tega nikoli ni bilo treba početi...

10x!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si