[ LUGOS ] 3Com 100Mb

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Dec 21 14:23:25 CET 1998

Howdy!

On Mon, 21 Dec 1998, Aleksander Bastl wrote:

> Zal tudi meni ne gre z jedrom 2.0.34, ali je kak poseben trik. Kartico
> nalozi, ven in notri pa ne gre nic.

Vazno je, ali gre za kartico 3c905 ali 3c905B. Za tele druge so sele
'razvojni' driverji stabilni, kolikor pa vem, jih ni se v nobenem 'stock'
kernelu. URL za driverje sem pa ze poslal na tole listo.

Prosim, ko se pogovarjamo o driverjih za kaksne kose hardvera, bodimo
pozorni na celotno oznako zelezja, saj se lahko driverji mocno razlikujejo
za 'revisione' istega zeleza.

Peace!
  Mkx