[ LUGOS ] Odstranitev Lolo Boot-erja

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Čet Dec 24 21:32:26 CET 1998

> dos> fdisk /mbr

ko smo ze ravno tule:
enkrat sem v dosu napisal fdisk in pogledal informacije. v podaljsani
particiji sploh ni bilo definiranega pogona linux. potem sem dal
"dodaj", a sem se premislil in sem stisnil ESC. in se enkrat ESC, da je
sel nazaj v DOS. In glej ga zlomka: ta vrag mi je sam prepisal Boot
record, tako da sploh nisem mogel vec zagnati linuxa.
pa ceprav nisem naredil nic drugega, kot da sem zagnal fdisk. najbrz je
odvec pisati, da so sli po gobe vsi dokumenti na linuxu, vse
sh-programi... particije nisem mogel vec dobiti z nobenim
linux-readerjem za DOS,win95...

fdisk za dos ni vreden, da se ga zaganja!

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
linux user, RH5.1, AfterStep rulez

Dodatne informacije o seznamu Starilist