[ LUGOS ] Corel Wordperfect 8 + Slovenski README - Secondary location

Matjaz Perme matjaz.perme na perftech.si
Pet Dec 18 13:34:16 CET 1998

Sem ze dol dal. Edino to bi moral se povedati, da je treba
se vseeno obiskati linux.corel.com, da ga registriras in
tako dobis kljuc (brezplacno seveda).

LP, Matjaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist