[ LUGOS ] Posta se mnozi ??

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Ned Dec 27 17:57:35 CET 1998

Jernej Adamic wrote:

> pozdrav
>
> tudi meni se ze cel dan dogaja isto in vsako uro poberem <> 50!??!?! novih enakih
> mejlov iz liste. server je prazen (telnet pregled), tako da nisem preprican da je
> problem v clientu. (ali pac?)
>
> lp jernej
>
> Marko Cuk wrote:Ja, v bistvu sem ta primer ze videl !

Tudi meni se to dogaja. Vsi imamo mail na kissu. Ocitno je s kissom nekaj narobe. Danes me
je pocakalo 2250 novih mailov, pa imam isti client kot vedno, pa iste nastavitve kot
vedno(pobrise maile, ki jih downloada).

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist