[ LUGOS ] apache

Matevz Harlander matevz.harlander1 na guest.arnes.si
Čet Dec 3 15:50:37 CET 1998

>Pozdrav,
>
>kaj pa če bi poskusil dodati ali v acces.conf za ta direktorij:
>Options indexes
>
>ali pa ce bi v access.conf dal namesto:
>AllowOverride AuthConfig
>
>tole:
>AllowOverride AuthConfig Options
>
>in potem v .htaccess napises:
>Options Indexes
>

>nekaj od tega bi moralo delati. Sicer pa nisi napisal kaj tocno ne dela,
>ali sploh ne sprozi avtentikacije ali pa sporoci 403/Forbidden by Rule.

> [...]

ja.. sorry.. avtentifikacija se ne sprozi;

sem dodal

AllowOverride AuthConfig Options v access.conf
in Options indexes na zacetek .htaccess fila..

se vedno vrze stran brez zahteve po avtorizaciji..

Dodatne informacije o seznamu Starilist