[ LUGOS ] Install-Fest | moje zadolzitve na prireditvi | predlogiza naslednjic

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Dec 14 07:32:38 CET 1998

Howdy!

On Sat, 12 Dec 1998, Rok Krulec wrote:

>   - ko sem se razgledoval nookoli po hisi, me je nadvse zanimalo kdo je
>   kdo in bi nadvse rad spoznal par ljudi npr.: Ales Horvat, Matjaz Terpin,
>   Blaz Zupan, Rok Papez, Iztok Umek, Ernes Zejn, Metod Kozelj, Boris Benko
>   in se kup drugih, zaradi kakrsnihkolize razlogov.    |

Tega ni bilo. Se mocno kesa in obljublja, da drugic ne bo manjkal.

>   Predlogi tem predavanj, ki bi se lahko zgodila:
>   - Zgodovina LinuXa s prikazom predpotopne instalacije LinuXa
>   - Podrobna predstavitev opcij pri compilanju kernela

Tele opcije bi morda lahko tudi jaz malo razlozil. Ce se ne najde kaksnega
znalca.

Peace!
  Mkx