[ LUGOS ] Announce: mgetty predstavitev na install-festu

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Čet Dec 10 08:28:36 CET 1998

Rok Krulec wrote:

> - Ker bo masina s projektorjem se lahko uporabi tudi za druge vrste
>   predstavitev. Se pravi ce jo kdo potrebuje naj me kontaktira.

Midva s Primožem bi jo, prosim, tudi potrebovala (za predstavitev
Slovenian-HOWTO in LyXa).

> P.S.: A mi lahko kdo na mapo Ljubljane, oz. na taksno mapo kjer
> se vidi kolodvor narise kje je Ensico. Po Ljubljani se namrec ne
> spoznam najbolje.

Takšen zemljevid je pred časom objavil Primož v lugos-help
(v obliki Postscript).  Sicer pa: http://tis.telekom.si/, kjer
je zemljevid Ljubljane.

Glavni orientir je Žalski rondo (za Žale ve vsak Ljubljančan,
kje so).

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist