[ LUGOS ] scape

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Čet Dec 24 22:10:00 CET 1998

On Thu, 24 Dec 1998, you wrote:
>In kaj ostali mislite o "napredku racunalnistva"?
Racunalnistvo mogoce ne napreduje, se pa zato siri.
Meni se zdi kar fin napredek to, da si lahko zaradi prijaznosti vseh GPL in BSD
programerjev vsak privosci eno skatlico, ki mu pomaga iskati reci po
internetu, ali pa skatlico, ki te reci drzi na mrezi.
Mogoce sem se gibal v napacnih krogih, ampak zdi se mi, da pred nekaj leti tega
ni bilo.

Ce pa ze hocete NadNapredek -  idej je mnogo, samo izvedb ni.

Ena med mnogimi: CORBA binding za clustering, ki bi ga uporabljali vsi GNOME
programi, ki bi lahko_mogoce_ imeli kaksno korist od paralelnega poganjanja
vecih procesov. Samo predstavljajte si firmo, ki ji masine, ki bi sicer samo
stale in cakale, v 90% casa nekaj meljejo. Ali pa vse linux masine bralcev te
liste, ki delajo risanke za ostale clane, ki to pac rabijo.

Ce bi se komu dalo narediti kaj takega namesto mene - prosim! Samo naj bo potem
produkt tovrstnega dela zastonj.

Slava padlim programerjem!
 -- Gasper Fele-Zorz,
irritation central.