[ LUGOS ] kdm, xdm?

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pet Dec 18 12:45:14 CET 1998

On Fri, 18 Dec 1998, Arso Savanovic wrote:

> Edina preostala varianta so command line opcije za X server. Preveri file
> /etc/X11/xdm/Xservers, ce xdm slucajno ne poganja X s kako opcijo. Ceprav
> ne vem ali obstaja X command line opcija za resolucijo. It's a long shot...

tako rekoc obstaja, morda je bil izraz resolucija zavajajoc. obstaja

izkazalo se je tudi, da imam rahlo zmedene direktorije, ker /var/X11, ki
se preslika v /etc/X11, *ni* /usr/X11 in da moj X ne jemlje nastavitev za
xdm iz /var, temvec iz /sr.

nadalje se je izkazalo, da nimam pojma o nastavljanju pathov. :)

skratka, zdaj delata tako xdm kot kdm.

Dodatne informacije o seznamu Starilist