[ LUGOS ] imam SupraMax 56i Voice Pci modem (Plug&Pray) in ne vemkako bi ga usposobil v linuxu

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Dec 16 08:30:36 CET 1998

Howdy!

On Tue, 15 Dec 1998, Jure Poljsak wrote:

> Sem skoraj cisto popolnoma nov v linuxu.

Lepo, lepo.

> Imam SupraMax 56i Voice Pci modem (Plug&Pray) in ne vem kako bi ga
> usposobil.

Rabis programcke, ki imajo skupno ime 'ISA PnP tools'. Malo poisci, ampak
na metalab.unc.edu se definitivno valjajo.

Tam zraven sta dva programa. Eden ti poisce vso PnP zeleznino, izpise,
kaksne nastavitve posamezni kosi omogocajo. Potem tisto datoteko malo
popravis, tako da bodo kosom zeleznine dodeljeni tisti resourci, ki so
tebi po volji (lahko pa jih prepises iz Wintendo). Potem pride na sceno
drugi program, ki prebere tisto datoteko in nastavi PnP zeleznino. Tega
bos dal v kaksno rc datoteko, da se bodo stvari nastavile ob vsakem
obuvanju.

Ce je ta modem sicer ta stare sorte, se bo pojavil v sistemu kot se eden
serijski port. Zelo verjetno bos moral driverju za serijske komunikacije
to tudi dopovedat z uporabo programa 'setserial'.

Ce je modem kaksen 'Winmodem' (kar v resnici pomeni 'loose modem'), potem
ga ne bos mogel uporabljati pod Linuxom.

Za podrobnosti pa preberi dokumentacijo od ISA PnP tools in setserial.

Peace!
  Mkx