[ LUGOS ] 2 hardverski

Marko Cuk cuk na io.cuk.s-gimsen.lj.edus.si
Sre Dec 9 22:47:16 CET 1998

Da, QDI Brilliant Is   ampak mora biti s !!!!!! ter nekateri Inteli ter
ponavadi serverske plate se dajo prizgat takoj.
Zadeva je uporabna zaradi UPSa, ker se drugace plata sploh ne prizge.

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist