[ LUGOS ] QUESTIONS

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sre Dec 30 10:10:25 CET 1998

On Wed, 30 Dec 1998, David Delibasic wrote:

> Pozdrav !!!
>
> 1.) Zanima me, kako bi se dalo na Linuxih instalirat StarOffice .... javi
> mi namrec neko napako v skriptu.....
Zanimivo.

> 2.) Ko se poizkisam preko X-ov povezati na Arnes (PPP) mi vzpostavi
> povezavo....pol pa cez kaksne pol minute prekine....
Se bolj zanimivo.

> 3.) Se vedno nisem uspel najti Quaka za Linux ... tak da bi lahko spilo
> tudi ko nisem na netu... ve mogoce kdo ki bi se ga dalo downlodat brez sob
> in tega....

ftp.cdrom.com/pub/quake/ in naprej.

				Jure

P.S. Tudi na prvi dve vprasanji bi odgovoril...
Kaksno napako javi skript pri instalaciji StarOffice?
S cim se poizkusas povezat na Arnes in ce ves, da X in
ppp nimata skoraj nic skupnega? Ce se na ppp povezes
kjerkoli, potem ta ppp povezava obstaja in deluje povsod.

Dodatne informacije o seznamu Starilist