[ LUGOS ] Baza podatkov

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Dec 16 07:32:15 CET 1998

> Rabil bi komentar ali se to da narediti in kako, ter kako tezko bi to
> bilo.
>
> Za vase nasvete se najlepse zahvaljujem, bolj obsirni odgovori, morda
> zelja po sodelovanju (zasluzka ne obljubljam, lahko pa se kaj malega
> zgodi) pa na privat mail.
Seveda lahko slike in ostale podatke izvazas iz Linuxa preko httpja (zadeva
je cisto trivialna). Za wintendo stran operacij bo pa vseeno lazje, ce na
linux instaliras sambo in izvozis disk s slikami. Tako bo wintendo linux
masino videla le kot se en Wintendo disk streznik, torej ti sploh ne bo
treba posebej prilagajati programov na Wintendo strani.

Mislim, da bi se celo stvar dalo postaviti v enem dnevu...
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist