[ LUGOS ] printanje

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Dec 29 08:25:13 CET 1998

> Boštjan Potočnik wrote:
>
> Zdravo !
>
> Zanima me ce se da povezati linux in win9x tako da win9x printa na
> linuxov printer. Ce to obstaja kako vso stvar nastavis ?
> Hvala za odgovor.

Lahko imas Sambo, pa imas windows printer na windowsih, ki printa na
Linuxa.
Lahko pa instaliras lpr SW na win 95 in printas job po TCP/IPju na
Linuxa.

Jaz sem se odlocil za slednje in uporabljam:

http://shadowland.hf.utexas.edu/acitslpr.htm

Upam, da ti to kaj pomaga.
V kolikor pa imas net printerje, t.j., printer je prikljucen na PCja,
Linux je printer queue server, printal pa bi rad iz windows masine,
potem se rabis na windowsih lpd server.

Zal imam lpd samo komercialen, ne poznam nobenega shareware dobrega.

Upam, da kaj pomaga odgovor na printerska vprasanja.
BTW, ko printas iz windowsov na linux (in potem naprej na windowse),
ne rabis nobenih filtrov na linuxu, kar posel naprej skopiraj.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676