[ LUGOS ] newbie problem?

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sob Dec 19 21:38:52 CET 1998

On Sat, 19 Dec 1998, Rok Papez wrote:

> >cuaX = ttyY?
> cuaX == ttySX.

oh joy! :) ... ravno sem brskal po linux gazette in nasel isti rezultat.

> Ce se ne motim obstaja razlika med tema devicoma gledano
> s programerskega stalisca. Kot sem slisal naj bi se
> cuaX opuscal.

ok. namrec, imel sem zelo bizarne probleme z gettyjem in naletel na zelo
poudarjeno (ocitno zame sprva ne dovolj) opombo, naj se kot device ne
uporablja cuaX, temvec ttySX, in naj si, ce ze hoces uporabljati
/dev/modem, naredis hardlink na ustrezni ttySX. zdajle je ura malo pozna,
da bi ljudem okoli tezil, kdo mi poslje kak faks, ampak mislim, da bodo
moje danasnje sizifovske instalacije s tem porihtane. aleluja.

Dodatne informacije o seznamu Starilist