[ LUGOS ] Install-Fest | 1 dan ali 2 dni

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Ned Dec 13 18:45:54 CET 1998

On Sun, 13 Dec 1998, Rok Krulec wrote:

> Pozdrav
>
> namesto da pokurimo 2 dni, kar je res nerodna varijanta, sploh ce se je
> treba na Install-Fest peljati vec kot200km lahko uredimo tako, da izberemo
> za install fest Soboto in zacnemo ob 9h zjutraj, predavanja vlecemo do 14h
> potem pa do pozno v noc samo install festa.
Ja, ce bi to blo izvedljivo, bi blo super... Ce se da kje
dobit prostore za tako rec, sem jaz takoj zraven. 2 dni
je nekam zoprno za vse, ki niso iz precej lokalne okolice.

> P.S.: Ful fejst bi blo, ce bi tiste slikce, ki so v pic direktoriju
> zlinkali v en HTML s komentarji.
Hehe, o tem sem razmisljal. Komentarji k tistim slikicam
ne morejo bit nevem kako poucni, so pa lahko zabavni :)

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist