[ LUGOS ] Shortcut

Arso Savanovic arso na e5.ijs.si
Pon Dec 21 13:37:32 CET 1998

> Po mojem pa niso odvec. ;) naprimer, ce zelis imeti na dosegu klika nekaj
> razlicnih datotek s katerimi spremljas dogajanje na mrezi/masini; je
> precej hitreje poklikati 3 ikone, kot pa recimo 3x napisati "joe
> logXX.txt"

> Se ena pripomba. Ne da bi hvalil MS oz. W95, samo AFAIK je "path" t.i. pot
> podprta v MSu ze od zgodnjih verzij DOSa naprej.
> Se zdalec ni .lnk - shortcut edina moznost za dostopanje do izvrsilnik ali
> katerihkoli datotek.
>
> Za primer, na kakem racunalu, ki ima namescen MS Office in poleg se kako
> [...]

S teboj se popolnoma strinjam. Gre za to, da so moje osebne izkusnje in
preference take, kot sem opisal, dobil pa sem tudi obcutek da je tak pristop
blizji uporabnikom linuxa. Najbrz se motim. Jaz osebno sem od raznih bliznjic
in menujev postopoma presel skoraj izkljucno na command-line.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist