[ LUGOS ] Samba + NT ?

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Ned Dec 27 11:21:33 CET 1998

On Sat, 26 Dec 1998, andy wrote:

> Ja samo potem bo imel pa probleme z Windows 95 in Windows NT brez sp3/4.

Sploh ni res. Kriptirana gesla delujejo tudi z MS-Clientom ali Lan
Managerjem za DOS, s 95 pa sploh. Na eni mrezici mi vse to tece > 2 meseca
za cisto resno uporabo.

Sem se pa se nekaj spomnil: ko so mene NT-ji sprasevali za geslo in
username za Samba server, sem ugotovil, da je tisti username brez pomena
in da vedno vzame kar username, pod katerim sem bil prijavljen v NT. Se mi
pa zdi, da takrat nisem uporabljal kriptiranih gesel, pa tudi SP3 ni bil
nalozen. Vseeno velja preizkusiti.

LP!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si