[ LUGOS ] kdm, xdm?

Arso Savanovic arso na e5.ijs.si
Pet Dec 18 11:06:48 CET 1998

Pozdrav!

> kako prepricati tega hudica, da se odpre v tisti rezoluciji, ki jo doloca
> XF86Config?

Vprasanje je malce nejasno. Vsaj za xdm mislim, da zna pobirati nastavitve za
X server le iz XF86Config. :)

Se mi pa zdi, da je tvoj problem v tem, da imas v sekciji Screen nastavljen
Virtual (screen size) na manjso vrednost kot pa je najvecja oz. zeljena
resolucija, ki si jo definiral pod Modes. V tem primeru ti X server
avtomatsko zavrze vse mode, ki so vecji od virtualnega screena. Ce je tako,
potem bos imel v xdm logu (file xdm-errors, ki je pri meni v /etc/X11/xdm)
zapisano nekaj v smislu, da je Mode "1280x1024" too big for Virtual 1024x768 in
 da je zato Mode "1280x1024" disabled.

Kdm sem bezno uporabljal se za casa verzije beta 0.4 (za moj okus se prevec
nestabilno), vendar mora poganjati isti X server kot xdm, zato povedano velja
tudi v tem primeru.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist