[ LUGOS ] RAM

Peter Kumse peterkumse na slo.net
Sre Dec 9 19:50:38 CET 1998

Ja, res je, RAM je že po definiciji malo čuden (random). Je pa tudi res
da meni ni hotelo delati s parametrom mem=128M ampak se moral namesto
128M vpisati točno cifro v bajtih.
Druga čudna stvar: nekega davnega dne sem imel v 486 mašini 4 module po
8 MB; prvi 60ns, drugi 70ns, tretji 70ns s pariteto in četrti 80ns.
Torej shit 'appens man.
Si poskusil zamenjati slote? Če ti to ne pomaga ti bolj malo pomaga.

LP, Peter

Dodatne informacije o seznamu Starilist