[ LUGOS ] Shortcut

Alex Mihicinac Alex.Mihicinac na uni-lj.si
Pon Dec 21 12:26:32 CET 1998

On Mon, 21 Dec 1998, Arso Savanovic wrote:

> Ce mislis po vzoru W95 bliznjic, potem moras uporabljati katerega od
> aktivnih desktopov (KDE, gnome ?, LG od Caldere ?). Aktivni desktop
> namrec omgoca drag&drop.
> V principu pa si lahko take bliznjice ustvaris tudi rocno v vsakem
> window managerju, s tem, da se poigras s konfiguracijo WM.
> Po mojem pa so take bliznjice v Linuxu odvec, saj rabijo kvecjemu kot
> mnemotehnicni pripomocek. Vsak program, ki je v poti, lahko v Linuxu hitro in
> enostavno zazenes s tem, da vtipkas ime programa.

Po mojem pa niso odvec. ;) naprimer, ce zelis imeti na dosegu klika nekaj
razlicnih datotek s katerimi spremljas dogajanje na mrezi/masini; je
precej hitreje poklikati 3 ikone, kot pa recimo 3x napisati "joe
logXX.txt"

> Bliznjice so nuja W95, ker je sicer edini nacin da prides do programa
> mukotrpno browsanje po graficnem file managerju.

Se ena pripomba. Ne da bi hvalil MS oz. W95, samo AFAIK je "path" t.i. pot
podprta v MSu ze od zgodnjih verzij DOSa naprej.
Se zdalec ni .lnk - shortcut edina moznost za dostopanje do izvrsilnik ali
katerihkoli datotek.

Za primer, na kakem racunalu, ki ima namescen MS Office in poleg se kako
Excel/Word datoteko poskusi v MS-DOSPrompt oknu vpisati tole: "start
imeExcelDat.xls" oz. "start imeWordDat.doc" in dokaz primera bos imel na
dlani. :)

lp,

alx

Dodatne informacije o seznamu Starilist