[ LUGOS ] Problem instalacije

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Dec 18 09:38:50 CET 1998

> Sem zacetnik sistema Linux in sem bil ze na zacetku instalacije  zelo
> razocaran. X Windows-i sploh ne delajo, no delajo ampak je slika dvojna,
> verjetno ker imam AGP kraficno kartico  (xpert na work 8MB). Aja pa se to
> Instaliral sem si Red Hat 5.2. Prosim za pomoc, hvala
Meni Xi cisto lepo delajo z ATI Xpert 98 8MB AGP kartico. Ali si izbral pravi
gonilnik za Xe?

Najprej poskrbi, da bo gonilnik za Xe Mach64, potem pozeni program za
nastavitev
Xov (xf86setup ali nekaj takega).

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist