[ LUGOS ] problemi s printanjem

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Dec 23 16:19:17 CET 1998

Milan Gabor wrote:

> Hi!
>
> Imam RH 5.2.
>
> Instaliral sem mrezni printer in sedaj lahko printa samo root.
> Ostali uprabniki ne morejo.
> Pogledal sem za vsemi meni znanimi permissioni in nasel nic cudnega.
>
> Ali kdo ve, kako to resiti ?

Pri RH 5.1 je bil problem, da ce je remote user printal preko printerske

vrste na Linuxu, pa je bil definiran filter, na Linuxu pa NI BIL DEFINIRAN

username remote userja, potem ti posel ni prisel ven, cetudi si imel :rs=false:

v /etc/printcapu, ker je lpd hotel skripto laufati pod ID userja.

Ce je to tvoj problem, potem mi javi na privat mail, ti posljem

popatchan rpm. Ampak rpm sem naredil na RH 5.1. Patch v bistvu ugotovi,

ce je rs=false, pa imas filter pa ce ni userja s takim imenom, skripto

zazene pod ID lp. Patch je tudi dostopen na Internetu, pa si lahko

sam patchas, ce zelis.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676