[ LUGOS ] Projekt Beowulf

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Dec 24 16:51:06 CET 1998

Marko Samastur wrote:

> Zdravo,

> Ja, ce tega ne omogoca, ni SMP.

SMP pomeni samo Symetric Multi Processing (morda sem se kaj v kratici
zmotil, a tisti Symetric je vazen). Gre za to, da so si procesorji
ekvivalentni
glede programskega bremena, torej zmorejo opravljati enake naloge.

In to je, v kratkem vse, kar se tice SMPja. Kako pa se procesi v realnosti
med sabo vidijo, je povsem druga stvar. Bolj stvar operacijskega sistema.
Vec CPUjev imas v SMPju, bolj rahlo mora biti sklopljena arhitektura,
ker je drugace problem v viru, ki si ga CPUji delijo. Poglej si recimo
SUN Starfire 10000.

Da se procesi med sabo vidijo v pomnilniskem prostoru, sploh ni nujno,
da je arhitektura SMP.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676