[ LUGOS ] procmail

Iztok Umek iztok na ieee.si
Sre Dec 30 08:32:51 CET 1998

On Tue, 29 Dec 1998, Marko Cuk wrote:

> Vem, da je nekaj podobnega Iztok Umek ze pocel, a meni zadeva ne dela.
> Skratka, kako naj prepricam procmail ali karkoli drugega, da mi incoming

Kaj ti ne dela?

Procmail ti le shrani eno kopijo, drugi del pa poslje programcku (v
perlu), ki naredi ostalo.

Ce poves, kaksen je rezultat tvojega poskusa, ti lahko pomagam.

V .procmailrc potrebujes:

GSMMAIL=$HOME/.gsmmail

:0 c
* ^Subject:.[Gg][Ss][Mm]*
| $GSMMAIL

Tole ti vso posto, ki se zacne (subject) z GSM poslje na GSM (kopijo),
naprej pa se obdela v skladu z ostalimi pravili v .procmailrc

Perl skript pa imas, kajne?

LP,
	Iztok

iztok na ieee.si                   Sun Certified Network Administrator (SCNA)
http://gea.fri.uni-lj.si/~iztok  Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist