[ LUGOS ] vgetty blues

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sob Dec 19 19:26:39 CET 1998

On Sat, 19 Dec 1998, crt jakhel wrote:

> ima se kdo vtis, da dajejo konverterji rmd/pvf/au/etc, ki pridejo
> zraven, zelo zalostne rezultate, in da je taka tudi kvaliteta snemanja
> klica? m/vgetty 1.1.19, zyxel 2864.

in ko smo pri *getty, ce tece sendfax, pa ga ubijem s ctrl-c, se modemu
zelo zelo zmesa.. log kaze, da prejema in se kao normalno odziva na vse
korake inicializacije (reset, class...), ko pa naslednjic pozenem sendfax,
izvem, da je kao linija zasedena. ce vmes grem v minicom in rocno udarim
par komand, je spet kao vse ok, ampak pac - ni :( stvar se mi zdi
nenavadna zato, ker sem preizkusal vse sorte konfiguracij od out-of-the
box naprej in se mi zdi stanje ze malo neumno glede na to, da imam vtis,
da pol sveta navduseno brez tezav uporablja m/vgetty in zyxle. seveda je
mozno, da sem pri stvari jaz tisti, ki je malo neumen, in ne masinerija,
ampak zdajle sem pravkar zabil ves dan za to solato in tezko presodim, kdo
ali kaj ni pri sebi :X

Dodatne informacije o seznamu Starilist