[ LUGOS ] Wu-FTPd in remote install

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Dec 21 11:31:33 CET 1998

On Sun, 20 Dec 1998, Borut Mrak wrote:

> Ne vem, zakaj se vsi tako mucite s tistim RedHatom. Res da ima Debian bolj
> grdo instalacijo, vendar pri meni vsi service-i delujejo out-of-the-box.

Bi se kar strinjal. Sicer sem bil poleg pri postavitvi FTP serverja na
RedHatu in se ne spomnim nobenih posebnih problemov, ampak pri Debianu
imas gotovo boljso/lazjo kontrolo nad tem kaj imas instalirano in kaj ne.
Resda ti Debian pri instalaciji v primerjavi z RedHatom pobere kaksni 2
dodatni uri precej mukotrpnega in nic kaj prijetnega dela, ampak na koncu
si za trud poplacan s sistemom, ki je prakticno natanko tak, kot si si
zelel. Tudi kakrsnekoli spremembe (dodajanje, odvzemanje, upgrade-anje
paketov) kasneje so bistveno lazje. Vsaj meni se tako zdi. Ce mislis
masino uporabljati na dolgi rok, si s tistima 2 urama dela na zacetku po
moje prihranis kar precej ur dela v naslednje letu, dveh...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist