[ LUGOS ] Projekt Beowulf

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Dec 24 16:35:52 CET 1998

Danilo Godec wrote:

> Kernel nima nic s paralelizacijo...
>
> Popatchani so le driverji za Tulip multiport kartice, tako da omogocajo
> 'channel bundling' (kot ISDN), s cimer so dosegli hitrost 400 Mbps...

LAM odlicno izkorisca multi bus vodila. Recimo imate 4 delovne postaje,
v vsako izmed njih vtaknete 3 100 megabitne kartice. Torej so vse
stiri postaje na treh mrezah, na vsaki od mrez imajo svojo IP stevilko.

Vec busov se da najelegantneje izkoristiti tako, da imate recimo
3 procese delavce (ki operativno resujejo task) na delovni postaji. Podrobnost pa
je ta,
da vsakega izmed delavcev zazenete na drugi IP stevilki, t.j.,
ki pripada drugi mrezi, ceprav fizicno laufajo na isti postaji.

To je en nacin. Drugi je, da doloceno postajo v konfiguraciji nastejete
3x. Torej imate 12 masin, ceprav so fizicno samo 4. Tega drugega
nisem probal, ne vem, kako bi se obneslo, ce bi na posamezni postaji
tekli trije lamd nano-kerneli.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676