[ LUGOS ] HP 890C

Bostjan Müller neonatus na bigfoot.com
Sob Dec 19 19:15:57 CET 1998

Bostjan Strumbelj wrote:

> Na naslovu http://www.erdw.ethz.ch/~bonk/hp850/hp850.html imas
> drajver za 850C, kateri ima podporo za tudi za 890C. Rabil bos se
> source za GS, katerega je nato potrebno ponovno prevesti.
>
> Kvaliteta? Heh, videl se 690C, ki je delal pod Windowsi in bil
> prakticno za odpis - prevelike pike, razmazana barva (po domace,
> printer je ful pljuval), neenakomerne linije (nazobcani robovi
> slik), itd.. Z GS drajverjem (Linux in OpenStep) pa deluje kot bi
> bil nov ...
>
> Sem pa mnenja, da so HP ("home" serija, like 890C) printerji
> [...]
Pozdrav!

Zanima me ce si videl tudi kako dela 690c pod linux-om in ce dela bolje kot
v windowsih - prosim povejte kako to postimat !!! Jaz se ze odkar sem se
seznanil z linuxom iscem primerne driverje itd.. pa se vedno brez uspeha :((
Uspelo pa mi je nastimat skener tako da mama winblowse zdej sam se za
printat - kar pa je tut skoda casa - sej bi raje presel full time na linux -
please help!!!

Bostjan
--
Bostjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS