[ LUGOS ] Se eno FAX vprasanje:)

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Sre Dec 9 13:04:14 CET 1998

Rok Krulec wrote:

> Jaz zato ponucam kar mgetty.
>         Mgetty mi stoji na telefonski liniji in se po potrebi oglasi kot
> telefonska tajnica, ce je na drugi strani zivo bitje seveda. Ce tisto zivo
> bitje natipka se kaksen DTMF signal mi tudi tega poslje po mailu,
> sporocilo pa kot mp3 shrani na serverju na http dostopni lokaciji.
> Ce je tisto zivo bitje na drugi strani moja sestra in vtipka posebno
> stevilko ki jo ve samo ona, potem ji mgetty sporoci ali bo, ko naslednjic
> pridem domov dobila po riti ali jo bom peljal v McDonald's na fishMac.
> [...]

Navedel si vse kar bi imel tudi jaz. Igral sem se z mgettyem, ni problema vse
deluje, razen tega da ne morem klicati ven, ker mi modem dvigne linijo, ko
drug telefon vrti stevilke. Nekaj casa nazaj je bilo receno, da rabim dial
linijo in ne pulse, da se to ne bo dogajalo. Sedaj pa bi rabil se eno
potrditev, da je to res, da ne bom tezil Telekomu brez veze. Kako je s
pridobitvijo dial linije namesto pulse ?

Lep pozdrav,

              Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist