[ LUGOS ] Problemi s firewallom

andy andy na here.ml.org
Sre Dec 23 14:22:03 CET 1998

> tukaj bi moralo biti
> FORWARD_IPV4=true

Sem probal z yes in true, pa se vedno ne dela

> Ping iz gw masine do kabl modema ne dela ali iz notranje mreze ?

ping iz firewalla (linux) na gateway ne dela.

> Kateri kabl modem uporabljas. Lancity npr ne potrebuje cross kabla, ki ga
> dve masini med sabo povezani potrebujeta. Mozno je tudi, da si je bridge v
> kabl modemu zapomnil drugo MAC adreso.

Kabel modem krasno deluje na windows masini. Je pa CableSurfer od
motorole.

> Pozabi na prejsni odstavek. Ce lahko iz gwja pingas kabl modem, potem je
> problem verjetno samo v ip_forwardingu. Pri bootu ti napise disabling
> ip_forwarding ? Masquerading je vredu narejen ?

Masqueradinga sploh se nisem zacel stimat. Iz firewalla (linux box) ne
morem pingat nicesar kar ni v lokalni mrezi.
Mislim da ip-forwarding in masquerading nimata nic s tem.

Mislim da je problem pri default gateway, samo pojma nimam kaj bi to
lahko bilo.

			Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist