[ LUGOS ] Install-fest komentarji :)

Rok Papez rok na slo.net
Ned Dec 13 10:56:25 CET 1998

Ziv!

Ceprav je po mojem install-fest bil velik uspeh je bilo tudi precej
"pomanjkljivosti", ki bi bilo dobro da jih odpravimo na naslednjem
install-festu.

Organizacija, ki je prakticno ni blo ;>
Ko sem ob 14:30 priskakljal sem malce zmedeno naokoli spraseval kam
naj dam svojo kisto; nisem locil predstaviteljev od obiskovalcev.

-> Torej YES za PRIPONKE z imeni in opisom namembnosti nositelja ;)))

No potem sem si kar sam dolocil prostor za svojo opremo. Ker sem imel
mrezne sem zagrabil prvega "admina" in povprasal za proste IPjev, kje
je DNS in kam nej priklopim drugi konec svojega 20metrskega koksa.
No potem je slo po principu "snadzi se mujo".
In mreza je nagajala, se posebej zato ker so se racunalniki dodajali
in odvzemali.

-> Torej za MREZO, kamor se priklapljajo obiskovalci priporocam UTP,
-> mreza predstaviteljev pa naj se ne spreminja in naj bo postavljena
-> vsaj pol ure pred uradnim pricetkom.

Ker sem pomagal novincem, demonstriral obiskovalcem KDE in StarOffice
si nisem ogledal Slovenian HOWTO in GIMP predstavitve :(.

-> Predlagam da zacnemo najprej z predstavitvami in nato preidemo na
install del.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist