[ LUGOS ] RAM

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Dec 9 12:02:08 CET 1998

On Wed, 9 Dec 1998, Arso Savanovic wrote:

> Pozabil dopisat OFF-TOPIC. Opravicilo vsem.

Ni nujno. V enem serverju imam en DIMM in dva SIMM-a.

> Obe banki (2x2 slota) sta 72-pin simm => vsi stirje RAM moduli so 72-pin simm.

Ker sem v majhni firmi, pač včasih tudi malo šraufam. Naučil pa sem se to,

       da pri RAMu nikoli ne veš, ali bo delalo ali ne.

Če ne gre, pač ne gre. Shit happens. Preizkusi druge module, če imaš
možnost.

LP!

   Matjaž

PS.: V eni 486-ki imam en 70ns SIMM od ene firme in en 80ns SIMM od druge,
     ker je to edina kombinacija, ki je delovala. Me ne zanima zakaj.

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si