[ LUGOS ] Wu-FTPd in remote install

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Dec 21 07:46:16 CET 1998

Howdy!

On Sun, 20 Dec 1998, Borut Mrak wrote:

> Ne vem, zakaj se vsi tako mucite s tistim RedHatom. Res da ima Debian bolj
> grdo instalacijo, vendar pri meni vsi service-i delujejo out-of-the-box.

Ah, daj no, ne sedaj odpirat 'holy war'. Tudi RedHat je lahko anon FTP
server. Deluje out-of-a-box, ce instaliras pravi paketek (ki ti da
potrebne bine in libe v pravi direktorij). Sem preprican, da tudi debian
ne bi deloval, ce bi se ga lotil na taksen nacin, kot se je stvari lotil
prvotni pisec.

Peace!
  Mkx