[ LUGOS ] LILO .... :(

Peter Kumse peterkumse na slo.net
Čet Dec 31 10:57:11 CET 1998

Jaka Mele wrote:
> linux disk je /dev/sda1 2Gb...
> bral sem tudi readme od lilota, pa je precej medlo napisano da ce izpise
> samo LI potem je prva faza presla v drugo a ne more nalovdati map in
> message datotek ? So ? kaj narediti?
 > Mene pa nekaj tule zanima. Je LILO sposoben brati iz SCSI diskov ki
niso
 > bootable oz. niso zinicializirani v scsi biosu? Ker mi ni jasno kako
bo
 > LILO bral SCSI disk do katerega nima dostopa. Odprt sem za predloge.
> Kontroler je adaptec 2940 ... Diske in cdje zinicializira - torej
> [...]

Ja ja, to ze, samo LILO je kot pravis na IDE disku (bootsequence v BIOSu
je najbrz A,C,SCSI ali nekaj takega), zatorej SCSI bios v bistvu ne
naredi tistega kar bi moral, tako da LILO ne more brat it SCSI diskovja.
Posledicno se mu tudi zatakne v drugi fazi nalaganja. Če bi lilo startal
iz SCSI diska, bi bilo najbrz vse vredu. Imas torej dve variante:

a) na IDE disku narediš majhno particijo katero mountas kot /boot (tam
notri pustis tudi kernel) - tako se ti bodo SCSI driverji nalozili iz
IDE-ja in bo sistem lahko ostalo normalno prebral

b) LILO das na SCSI disk in iz njega tudi laufas sistem. Na IDE disku
pustis MBR od Win98 in jih briga kako z ostalim, zalaufas jih prek
LILOta. Linux pa se laufa iz SCSIja. Pozor! To je moja teorija in ni
nujno da bo delovalo. Take situacije se nisem dozivel, zatorej tudi ne
preveril. Ampak teoreticno bi moralo delat.

BTW: 82:h je naslov vsakega prvega diska na prvem SCSI busu. drugi je
83:h. Ampak to sploh nima veze. Pomembno je da ima tisti 82:h zaraven se
C: ko laufas sistem iz njega.

LP, Peter

Srečno novo leto

Dodatne informacije o seznamu Starilist