[ LUGOS ] Newbie in troubles

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Pon Dec 21 06:27:54 CET 1998

On Sun, 20 Dec 1998, you wrote:
>Zivjo vsi!
>
>Spet mam nekaj vprasanj:
>
>1) Ko hocem bootat direkt v X (da v unem lepem zaslonu vpisujes kodo) mi noce sprejet
>    root kode.
>2) Vedno uporabljam root, da se prijavim. Je to kaj narobe?
Ne, ce si kamikaze ali pa bog. Kamikaze zato, ker ti je vsec tveganje za visji
cilj, bog pa zato, ker si nezmotljiv in se tebi ne more pripetiti, da bi
karkoli zaj....
>3) Zanima me kako bi pospesil nalaganje linuxa.. saj traja 2X dalj kot
Win95..  rad
Deinstaliraj daemone, ki jih ne rabis .....
Ali je slucajno mozno, da si masino kdaj ugasnil ne da ba prej izvedel halt ?
e2fsck namrec _vedno_ TRAAAAJAAAAA
>    bi se znebil Appletalka in ostale krame.. z jabolki
se nimam nic za pogovarjat.
Rekompilaj kernel.
>5) Ali ima kdo kaksne skripte za dostop do Arnesa? Tisto, kar je na straneh
Arnesa
>   menda ne dela ravno dobro. >

>Uporabljam pa rdeco kapico 5.2
Ne poznam je sicer, ampak PMSM moras iskati kaksen X-ISP ali KPPP.

--
Gasper Fele-Zorz, irritation central.

Dodatne informacije o seznamu Starilist