[ LUGOS ] linux in mp3ji

Danilo Godec danci na kibla.org
Tor Dec 1 22:17:04 CET 1998

On Tue, 1 Dec 1998, Matjaz Terpin wrote:

> Problemov kolikor hoces :(
> Ampak ne takih. Vseeno ti za branje cd-jev priporocam program
> "cdparanoia". URL imam v sluzbi, zdaj sem pa doma... Pobrskaj po
> arhivu lugosa.
>
> cdda2wav ni prav pretirano zanesljiv - vcasih malo popaci zvok.
> Vsaj moje izkusnje so take.
>
> cdparanoia deluje odlicno, ampak tudi pocasi. Se pa vseeno izplaca.

cdparanoia je boljsa le v primeru, ce imas CDROM drive, ki slabo podpira
CDDA ali pa ce imas poskodovan CD. cdparanoia ima namrec vgrajene
natancnejse in bolj zakomplicirane algoritme za odpravljanje oz.
popravljanje takih napak.

Ce pa tvoj CDROM podpira CDDA tako kot je treba (Plextor SCSI je tu
vsekakor stevilka 1, 32x TEAC ATAPI pa se kar dobro odreze - cca. 4x
hitrost CDDA brez napak), pa je zavoljo hitrosti boljsi cdda2wav.

         D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist