[ LUGOS ] ls - Illegal PORT Command ??

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Čet Dec 24 15:05:42 CET 1998

On Thu, 24 Dec 1998, Bostjan [iso-8859-2] Müller wrote:

> Pozdrav!
>
> Vzpostavile sem zvezo med dvema linux masinama preko etherneta - na eni imam
> tudi modem preko katerega dostopam do interneta - ce pa z druge masine
> poskusam na ftp-jat kak zunanji server se lahko povezem, nato pa vsak ukaz
> razen cd konca z Illegal PORT Command in ne naredi nic - na serverju imam
> izvrsene sledece ukaze -
> ipfwadm -F -p deny
> ipfwadm -F -f
> ipfwadm -I -f
> ipfwadm -F -a m -S 192.168.1.0/24 -D 0.0.0.0/0

> [...]

Ftp poslje remote masini port, na katerega naj ta masina posilja
podatke (se pravi file). Obstaja tudi drug mode, pri katerem vse
potuje skozi en port. Za to da ti ftp normalno dela skozi masquerading,
nalozis modul ip_masq_ftp, da bo masina, ki opravlja masquerading
vedela, da ni tisto kar en port, ampak da bodo tja prisli podatki
za eno masino.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist