[ LUGOS ] zivjo!

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Tor Dec 29 00:26:28 CET 1998

> Bi se dalo kako narest, da bi pod Xom zagnal MC v tekstovnem nacinu (tako kot pod win
> poganjam NC)?

nekam v en meni ali pa na eno ikonco (ne vem kam, odvisno od window
managerja) si obesi komando
"xterm -e mc" oz. "color_xterm ..."

> Kaksna je varnost Linuxa? A so fili zakodirani, npr. ce nekdo boota z diskete potem ne more
> prebrati cele linux particije. Kot vem imajo NTji lahko zakodirano (precej neuspesno seveda).

Zihr je bolj kot winblowsi, kar se pa tice kodiranih filetov se da pa
zakodirat particijo, tako
da pri mountu potem kot parameter napises se password. Postopek je bil
opisan v enem izmed zadnjih
petih Linux Journalov, samo mislim da je treba ene patche za kernel
instalirat, pa potem kernel
prevest... sicer pa kernel prevest sploh ni ne vem kako tezko. Gres na
direktorij, kjer imas source
od krenela (/usr/src/linux-2.0.26/ ali kaj podobnega, verjetno je
narejen link /usr/src/linux/) pa
napises "make xconfig" (moras biti i Xih pa tcl/tk moras imeti
instaliran, sicer ti ga je pa RH
verjetno sam instaliru). Potem pa lepo gledas opise pa pritisnes help ce
ne ves kaj je kaj. Pa ce
ves kaj delas spremenis, ce ne pa pustis. potem pa pritisnes "Save and
Exit" in napises
"make dep; make clean". Ko to dokonca pa napises "make zlilo"
(predvidevam da uporabljas lilo),
pocakas 2-15 min, napises "make modules" in "make modules_install",
pocakas, rebootas in ce si
vse naredil prav dela. Sicer pa ne skoduje prej backup delujocega
kernela ( /vmlinuz ) naredit.

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist