[ LUGOS ] 386+Linux

BlaY0 blayo na thz.net
Sob Dec 5 23:42:05 CET 1998

Yo!

On Wed, 2 Dec 1998, Anze Vidmar wrote:

>     zanima me ce je imel kdo kaksne izkusnje s 386ko na kateri je bil
Linux.
> Sam imam doma ozr. se v omari prah nabira na njej (386, 40Mhz, 8Mb ram,
512
disk).
> Zanima me ce se sploh splaca postavljati Linux gor, ali naj se se naprej
prasi v omari.
> Uporabljal nebi Xov.
>
> Ce ima kdo kaksne izkusnje, bi bil vsekakor vesel kasnega komentarcka.

Imam 386/40 8 MB rama pa par 100 MB diska gor laufa Slack 3.0 (malo
nadgrajen) uporabljam ga pa za masquerading/routing na local netu in
zadeva dela bp ze 17 let recimo (al pa malo manj). Notri je se ena hitra
ZyXEL com kartica ena NE2000 net kartica pa hercules monitor. Gor laufa
tut NFS pa samba pa mail, to je pa tudi vse kar rabim. Zadevo bi lahko
uporablaj recimo tudi kot diald/dialin server ali pa print server, mogoce
tudi kot X11 terminal samo ta zadnja varianta se po mojem ne spaca vec...

<over and out>

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist