[ LUGOS ] Posta se mnozi ??

Bostjan Müller bostjan.mueller na kiss.uni-lj.si
Sob Dec 26 18:04:07 CET 1998

Andrej Komelj wrote:

> Meni se to vsekakor ne dogaja. Mogoce imas kje vklopljeno opcijo v stilu
> "leave messages on server" in potem se "fetch all (old) messages". To se
> mi zaenkrat zdi edina logicna razlaga.
>
> --
> Kome.
Ne to definitivno ni problem pri meni. Zadeva sicer laufa na 486ki z 8mb
rama vendar sem jo ravnokar resetiral in se je stavr takoj po povezavi z
nietom ponovila - v fetchmailrc ju imam samo poll imeserverja proto pop3
user ime pass pass is user tapata here
To je vse - pa mi dela probleme - ampak samo z dolocenimi maili - ne vsemi
(zaenkrat).
--
Bostjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
  ICQ #:7506644, My PGP key http://www2.mf.uni-lj.si/~tmueller/BM.asc