[ LUGOS ] racunalnik kot terminal

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Dec 21 00:09:01 CET 1998

Bostjan Mercun wrote:

> Lep pozdrav
>
> Zanima me, ce kdo ve, kako bi naredil, da bi se en racunalnik obnasal kot navaden
> terminal;
>
> recimo, da imam dva racunalnika in da je na prvem linux, ki je vedno prizgan. Ali se da
> drug racunalnik skonfigurirati tako, da bi se ob prizigu pojavil login prvega racunalnika.

Vsekakor. Lahko imas terminalski in graficni login. V prvem primeru se z
drugim racunalnikom priklopis na prvega preko kakega terminalskega
programa, v drugem primeru potrebujes na drugem racunalniku X server.

> Ali je za to treba imeti tudi na drugem racunalniku linux?

Ne, lahko uporabljas kakrsenkoli racunalnik, za katerega obstaja kak
terminalski program oz. X-Windows server.

> Prvi racunalnik, je ena stara
> 386-ka in je misljena samo za mail server(samo za lokalno mrezo) in nima niti X-ov. Na
> kaksen nacin bi to slo?

Za terminalski login si na linux masini instaliraj in skonfiguriraj
getty, telnetd ali sshd, pac odvisno od povezave (raw serial, TCP/IP
povezava). Za graficni login bos potreboval X-e. Vedi, da bodo programi,
ki jih bos poganjal preko X-ov, tekli na serverju, kar pomeni, da bo
tista 386 verjetno malo presibka za taksno vlogo.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist