[ LUGOS ] RAM

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Dec 9 11:18:01 CET 1998

> Imam Intelovo plosco TC430HX (Tucson) s 16M RAMa. Nabavil sem
> se dva modula po 32M in ju instaliral. A glej ga zlomka, BIOS
> najde le novih 64M, medtem ko za starih 16M trdi, da jih ni.
> Obe mem banki dokazano delujeta, enako velja za starih 16M.
> Plosca cachira do 128M, poleg tega pa sta, kolikor je meni znano,
> mem banki neodvisni, zato razlika med RAMi ne bi smela delati
> problemov. To pa je tudi edini razlog za EXOR delovanje mem bank,
> ki sem se ga lahko domislil.

!!! sicer tole nima veze z linuxom, ampak vseeno naj bo!!!
torej ali imas tistih 16mb rama v 72pin slotih? nove pa imas dimm? ce ja
potem je cisto jasno da to ne dela, ker je dimm precej hitrejsi in simm ne
dojema, zato ne delujeta med sabo, se pravi ali imas 72pin simm ali pa
dimm module oboje skupaj ne bo delovalo, ker ima dimm vecjo prioriteto kot
simm. Ce pogledas v manual tam zelo lepo pise, da imas verjetno 2 simm
banki in 1 ali 2 dimm banki, in ce uprabljas dimm potem simm ne dela.

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist